mandag 23. mars 2009

Stureplan

10 kommentarer:

Kamilla sa...

Oh my, kleeeeerup!!<3

Marie Charlotte sa...

whoaaa! Nytt hår!! Niiiiiice :D katti gjorde du det? Va det bra hos søta bror? :)

IDA sa...

Han Kleerup for no bare rundt der som en anna spirrevipp:)

Det va no her om dagen eg kjeda meg, så stakk eg bare på salongen og ba dem gjøre noe... :) Eg hate Oslo etter at eg har vært i Göteborg!!
Dem kan faktisk lage drinka der..
Tenk deg: Knust pasjonsfrukt og lime, jordbærpurée, og pasjonsfruktjuice. MMMMMMMMMMM!

Marie Charlotte sa...

haha.. :)

Eg har alltid syntes at du kler lugg. Fint. Ka du syns sjøl?

Oslo e bare ukult, syns eg... vi ligg jo et stykke etter når det kommer til både mote, musikk og populærkultur, og det skjønne man når man drar til andre storbya i Europa. Det e vel ikke uten grunn svenskan gjør narr av Oslo og "hippe" oslofolk...? man skal jo selvsagt ikke gre alle under en kam, men majoriteten av wannabees og uniformbærende "fashionistas" gjør at eg blir litt sånn kvalm og lei.. Du må komme på aim en dag snart, så vi kan chatte litt! :)

Marie Charlotte sa...

...ja og den drinken hørtes herlig ut! :) Har den et navn?

Marie Charlotte sa...

Linda Flatvoll altså... hehe ;)

IDA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie Charlotte sa...

Yay! glede meg til ferie no...fytti. Katti va det du kommer igjen? :)

IDA sa...

april 1st :) !! Fy helvete, glede meg til å reise langt vekk herifra.

Egon sa...

Cool:)